Diesel gaffeltrucksKalmar
DCG 160-12
Diesel gaffeltrucks
Kalmar
DCG 160-12
Produktionsår
2020
Betingelse
Brugt
Beliggenhed
Crailsheim 

Vis billeder
Vis kort
Oplysninger om maskinen
- Maskinbeskrivelse:
- Diesel gaffeltrucks
- Fabrikant:
- Kalmar
- Model:
- DCG 160-12
- Produktionsår:
- 2020
- Betingelse:
- brugt
Pris og placering
- Beliggenhed:
- Crailsheim
- udlejning:
- er muligt
Ring
Tekniske detaljer
- Løftekapacitet:
- 16.000 kg
- Løftehøjde:
- 5.080 mm
- Samlet længde:
- 8.520 mm
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A20046725
- Referencenr.:
- 3821
- Sidst opdateret:
- d. 26.09.2025
Beskrivelse
· Sporvidde (c-c), for – bag (mm): 1855 – 1960
· Venderadius, ydre – indre (mm): 5175 – 600
· Højde ved kabinevip, maks. EGO-kabine, OHG (mm): 3395
· Bredde ved kabinevip, maks. EGO-kabine, OHG (mm): 3380
· Min. arbejdsbanebredde for 90° stabling (mm): 8770
· Masttilt, frem – tilbage (°): 5 – 10
· Sideskift ± ved bredde over gafler (mm): 415 – 1530
· Akseltryk foran, uden last (kg): 10500
· Akseltryk foran, med nominel last (kg): 35800
Dodpfjxd E Rgox Agqscn
· Akseltryk bag, uden last (kg): 11900
· Akseltryk bag, med nominel last (kg): 2600
· Dæktryk (Mpa) hydraulisk servo – rat
· Type – bremset hjul Oliekølede lamelbremser (Wet disc brakes) – drivhjul
· Type – bremset hjul Tørfjedret skivebremse – drivhjul
· Hydraulisk maks. tryk (Mpa): 18
· Hydraulikolie mængde (l): 220
· Tankkapacitet (l): 170
· AdBlue volumen* (l): 15
· Motor effekt ISO 3046 – ved omdr. (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Moment ISO 3046 – ved omdr. (Nm – rpm): 945 – 1500
· Antal cylindre – slagvolumen (cm³): 6 – 6702
· Brændstofforbrug, normal kørsel (l/t): 8-10
· Kobling, type: Momentomformer
· Transmission, type: Hydrodynamisk powershift
· Antal gear frem – bak: 3 - 3
· Generator type – effekt (W): AC-1960
· Startbatteri: Spænding – kapacitet (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomisk rat: Justerbart og kan også klappes til siden. Dette reducerer førerens belastning under kørsel og bakning.
· Komfortable pedaler: Et nyt, fleksibelt og sikkert pedalsystem med justerbar pedalvinkel. Forbedrer ergonomi og mindsker belastningen på førerens fødder.
· Højtydende vinduesviskere: Dækker 90% af den buede forrude. Også integrerede tagviskere.
· Ergonomisk multifunktionssæde: Drejeligt og fuldt integreret.
· Klimapakke: Komplet og fleksibelt klimaanlæg, der opfylder de høje krav til EGO-kabinen. Større luftindtag. Nem filterudskiftning foran på maskinen. Optimal kørekomfort takket være veludformede og dimensionerede komponenter.
· Betjeningskonsol: Enkel indstilling, brug og forståelse. Alle nødvendige betjeningselementer, kontakter, håndtag og indikatorer er let tilgængelige for effektivt arbejde.
· Betjeningspanel: Den perfekte enhed til førere, der bruger mini-rat eller styrejoystick. Integrerede betjeningsknapper. Fuldt justerbart og individuelt testet for optimal ergonomi. Det ergonomiske rat kan klappes frem uden at hindre udsynet.
· Optimeret udsyn: Helt nyt åbent design. Med smarte profiler og buede for- og bagruder. Optimeret udsyn fra alle vinkler – med usædvanligt godt udsyn diagonalt fremad og bagud. Stærk fri fornemmelse.
· Cummins’ nye dieselmotorer til EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Den nye Cummins-dieselplatform kombinerer afkølet EGR med et forbedret højtryks Common-Rail-brændstofanlæg (HPDR) og partikelfilter. Dette muliggør renere og mere effektiv forbrænding, som giver op til fem procent lavere brændstofforbrug uden tab af ydeevne.
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
· Venderadius, ydre – indre (mm): 5175 – 600
· Højde ved kabinevip, maks. EGO-kabine, OHG (mm): 3395
· Bredde ved kabinevip, maks. EGO-kabine, OHG (mm): 3380
· Min. arbejdsbanebredde for 90° stabling (mm): 8770
· Masttilt, frem – tilbage (°): 5 – 10
· Sideskift ± ved bredde over gafler (mm): 415 – 1530
· Akseltryk foran, uden last (kg): 10500
· Akseltryk foran, med nominel last (kg): 35800
Dodpfjxd E Rgox Agqscn
· Akseltryk bag, uden last (kg): 11900
· Akseltryk bag, med nominel last (kg): 2600
· Dæktryk (Mpa) hydraulisk servo – rat
· Type – bremset hjul Oliekølede lamelbremser (Wet disc brakes) – drivhjul
· Type – bremset hjul Tørfjedret skivebremse – drivhjul
· Hydraulisk maks. tryk (Mpa): 18
· Hydraulikolie mængde (l): 220
· Tankkapacitet (l): 170
· AdBlue volumen* (l): 15
· Motor effekt ISO 3046 – ved omdr. (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Moment ISO 3046 – ved omdr. (Nm – rpm): 945 – 1500
· Antal cylindre – slagvolumen (cm³): 6 – 6702
· Brændstofforbrug, normal kørsel (l/t): 8-10
· Kobling, type: Momentomformer
· Transmission, type: Hydrodynamisk powershift
· Antal gear frem – bak: 3 - 3
· Generator type – effekt (W): AC-1960
· Startbatteri: Spænding – kapacitet (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomisk rat: Justerbart og kan også klappes til siden. Dette reducerer førerens belastning under kørsel og bakning.
· Komfortable pedaler: Et nyt, fleksibelt og sikkert pedalsystem med justerbar pedalvinkel. Forbedrer ergonomi og mindsker belastningen på førerens fødder.
· Højtydende vinduesviskere: Dækker 90% af den buede forrude. Også integrerede tagviskere.
· Ergonomisk multifunktionssæde: Drejeligt og fuldt integreret.
· Klimapakke: Komplet og fleksibelt klimaanlæg, der opfylder de høje krav til EGO-kabinen. Større luftindtag. Nem filterudskiftning foran på maskinen. Optimal kørekomfort takket være veludformede og dimensionerede komponenter.
· Betjeningskonsol: Enkel indstilling, brug og forståelse. Alle nødvendige betjeningselementer, kontakter, håndtag og indikatorer er let tilgængelige for effektivt arbejde.
· Betjeningspanel: Den perfekte enhed til førere, der bruger mini-rat eller styrejoystick. Integrerede betjeningsknapper. Fuldt justerbart og individuelt testet for optimal ergonomi. Det ergonomiske rat kan klappes frem uden at hindre udsynet.
· Optimeret udsyn: Helt nyt åbent design. Med smarte profiler og buede for- og bagruder. Optimeret udsyn fra alle vinkler – med usædvanligt godt udsyn diagonalt fremad og bagud. Stærk fri fornemmelse.
· Cummins’ nye dieselmotorer til EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Den nye Cummins-dieselplatform kombinerer afkølet EGR med et forbedret højtryks Common-Rail-brændstofanlæg (HPDR) og partikelfilter. Dette muliggør renere og mere effektiv forbrænding, som giver op til fem procent lavere brændstofforbrug uden tab af ydeevne.
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2018
Send anmodning
Telefon & Fax
+49 7951 ... annoncer
Du kan også være interesseret i disse annoncer.
lille annonce

51 km
Dieseltruck
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
lille annonce

306 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

306 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl