Diesel gaffeltrucksKalmar
DCG 160-12
Diesel gaffeltrucks
Kalmar
DCG 160-12
Produktionsår
2023
Betingelse
Ny
Beliggenhed
Crailsheim 

Vis billeder
Vis kort
Oplysninger om maskinen
- Maskinbeskrivelse:
- Diesel gaffeltrucks
- Fabrikant:
- Kalmar
- Model:
- DCG 160-12
- Produktionsår:
- 2023
- Betingelse:
- ny
Pris og placering
- Beliggenhed:
- Crailsheim
- udlejning:
- er muligt
Ring
Tekniske detaljer
- Løftekapacitet:
- 16.000 kg
- Løftehøjde:
- 4.540 mm
- Samlet længde:
- 8.090 mm
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A20047130
- Referencenr.:
- g06127
- Sidst opdateret:
- d. 26.09.2025
Beskrivelse
· Sporvidde (c-c), for – bag (mm): 1855 – 1960
· Venderadius, udvendig – indvendig (mm): 5175 – 600
· Højde ved kabinetilt, maks. EGO-kabine, OHG (mm): 3395
· Bredde ved kabinetilt, maks. EGO-kabine, OHG (mm): 3380
· Min. arbejdsbanebredde ved 90° stabling (mm): 8770
· Mastetilt, forover – bagover (°): 5 – 10
· Sideskift ± ved bredde over gaffelblad (mm): 415 – 1530
· Akselbelastning for, uden last (kg): 10500
· Akselbelastning for, med mærkebelastning (kg): 35800
· Akselbelastning bag, uden last (kg): 11900
· Akselbelastning bag, med mærkebelastning (kg): 2600
· Lufttryk (Mpa) hydraulikservo – rat
· Type – bremset hjul: Oliekølede lamelbremser (wet disc brakes) – drivhjul
· Type – bremset hjul: Tørre, affjedrede skivebremser – drivhjul
· Hydrauliktryk maks. (Mpa): 18
· Hydraulikoliemængde (l): 220
· Tankkapacitet (l): 170
· AdBlue-volumen* (l): 15
· Motor effekt ISO 3046 – ved omdrejningstal (kW – o/min): 164/233 – 2200
· Moment ISO 3046 – ved omdrejningstal (Nm – o/min): 945 – 1500
· Antal cylindre – slagvolumen (cm³): 6 – 6702
Djdpfexd Hk Ijx Adnsku
· Brændstofforbrug, normal kørsel (l/t): 8-10
· Kobling, type: Momentomformer
· Gearkasse, type: Hydrodynamisk powershift
· Antal gear, frem – bak: 3 - 3
· Generator, type – effekt (W): AC-1960
· Starterbatteri: Spænding – kapacitet (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomisk rat: Justerbart og kan desuden klappes til siden. Reducerer førerens belastning under kørsel og bakning.
· Komfortpedaler: Nyt, fleksibelt og sikkert pedalsystem med justerbar pedalvinkel. Forbedrer ergonomien og minimerer belastningen på førerens fødder.
· Højtydende vinduesviskere: Dækker 90 % af den krummede forrude. Også integrerede tagviskere.
· Ergonomisk multifunktionssæde: Roterbart og fuldt integreret.
· Klimapakke: Komplet og fleksibelt klimaanlæg, der opfylder de høje krav til EGO-kabinen. Større luftindtag. Enkel filterskift foran på maskinen. Optimal komfort takket være veldimensionerede og velkonstruerede komponenter.
· Betjeningskonsol: Nem indstilling, tilpasning, brug og forståelse. Alle nødvendige betjeningselementer, kontakter, håndtag og indikatorer er let tilgængelige for effektivt arbejde.
· Betjeningspanel: Perfekt til førere, der bruger minirat eller styrestang. Integrerede skifteknapper. Kan indstilles optimalt for ergonomi og individuelt testet. Det ergonomiske rat kan foldes fremad uden at forstyrre udsynet.
· Optimeret udsyn: Helt nyt åbent design med smarte profiler og buede for- og bagruder. Optimeret udsyn fra alle vinkler – med usædvanlig god udsyn diagonalt for og bag. Stærk udendørsfølelse.
· Cummins’ nye dieselmotorer til EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Den nye Cummins-dieselplatform kombinerer kølet EGR med et forbedret high-pressure common-rail indsprøjtningssystem (HPDR) og partikelfilter. Dette giver renere og mere effektiv forbrænding, hvilket reducerer brændstofforbruget med op til fem procent uden at gå på kompromis med ydelsen.
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
· Venderadius, udvendig – indvendig (mm): 5175 – 600
· Højde ved kabinetilt, maks. EGO-kabine, OHG (mm): 3395
· Bredde ved kabinetilt, maks. EGO-kabine, OHG (mm): 3380
· Min. arbejdsbanebredde ved 90° stabling (mm): 8770
· Mastetilt, forover – bagover (°): 5 – 10
· Sideskift ± ved bredde over gaffelblad (mm): 415 – 1530
· Akselbelastning for, uden last (kg): 10500
· Akselbelastning for, med mærkebelastning (kg): 35800
· Akselbelastning bag, uden last (kg): 11900
· Akselbelastning bag, med mærkebelastning (kg): 2600
· Lufttryk (Mpa) hydraulikservo – rat
· Type – bremset hjul: Oliekølede lamelbremser (wet disc brakes) – drivhjul
· Type – bremset hjul: Tørre, affjedrede skivebremser – drivhjul
· Hydrauliktryk maks. (Mpa): 18
· Hydraulikoliemængde (l): 220
· Tankkapacitet (l): 170
· AdBlue-volumen* (l): 15
· Motor effekt ISO 3046 – ved omdrejningstal (kW – o/min): 164/233 – 2200
· Moment ISO 3046 – ved omdrejningstal (Nm – o/min): 945 – 1500
· Antal cylindre – slagvolumen (cm³): 6 – 6702
Djdpfexd Hk Ijx Adnsku
· Brændstofforbrug, normal kørsel (l/t): 8-10
· Kobling, type: Momentomformer
· Gearkasse, type: Hydrodynamisk powershift
· Antal gear, frem – bak: 3 - 3
· Generator, type – effekt (W): AC-1960
· Starterbatteri: Spænding – kapacitet (V – Ah): 2×12 – 150
· Ergonomisk rat: Justerbart og kan desuden klappes til siden. Reducerer førerens belastning under kørsel og bakning.
· Komfortpedaler: Nyt, fleksibelt og sikkert pedalsystem med justerbar pedalvinkel. Forbedrer ergonomien og minimerer belastningen på førerens fødder.
· Højtydende vinduesviskere: Dækker 90 % af den krummede forrude. Også integrerede tagviskere.
· Ergonomisk multifunktionssæde: Roterbart og fuldt integreret.
· Klimapakke: Komplet og fleksibelt klimaanlæg, der opfylder de høje krav til EGO-kabinen. Større luftindtag. Enkel filterskift foran på maskinen. Optimal komfort takket være veldimensionerede og velkonstruerede komponenter.
· Betjeningskonsol: Nem indstilling, tilpasning, brug og forståelse. Alle nødvendige betjeningselementer, kontakter, håndtag og indikatorer er let tilgængelige for effektivt arbejde.
· Betjeningspanel: Perfekt til førere, der bruger minirat eller styrestang. Integrerede skifteknapper. Kan indstilles optimalt for ergonomi og individuelt testet. Det ergonomiske rat kan foldes fremad uden at forstyrre udsynet.
· Optimeret udsyn: Helt nyt åbent design med smarte profiler og buede for- og bagruder. Optimeret udsyn fra alle vinkler – med usædvanlig god udsyn diagonalt for og bag. Stærk udendørsfølelse.
· Cummins’ nye dieselmotorer til EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Den nye Cummins-dieselplatform kombinerer kølet EGR med et forbedret high-pressure common-rail indsprøjtningssystem (HPDR) og partikelfilter. Dette giver renere og mere effektiv forbrænding, hvilket reducerer brændstofforbruget med op til fem procent uden at gå på kompromis med ydelsen.
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2018
Send anmodning
Telefon & Fax
+49 7951 ... annoncer
Du kan også være interesseret i disse annoncer.
lille annonce

51 km
Dieseltruck
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
lille annonce

306 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

306 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
lille annonce

795 km
Diesel gaffeltrucks
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl