Tung lastbilVOLVO
FMX 540 6x2 mit Kran Fassi F545.2.28
Tung lastbil
VOLVO
FMX 540 6x2 mit Kran Fassi F545.2.28
fast pris uden moms
360.000 €
Betingelse
Ny
Beliggenhed
Petershagen 

Vis billeder
Vis kort
Oplysninger om maskinen
Pris og placering
fast pris uden moms
360.000 €
- Sælgers placering:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Tyskland
Ring
Maskinsalg

Har du allerede indrykket din brugte maskine?
Sælg via Machineseeker uden provision.
Mere om maskinsalg
Mere om maskinsalg
Tekniske detaljer
- Kilometerstand:
- 50 km
- Effekt:
- 405 kW (550,65 hk)
- Samlet vægt:
- 26.000 kg
- Brændstoftype:
- diesel
- Farve:
- hvid
- Akslekonfiguration:
- 3 aksler
- Geartype:
- automatisk
- Udstyr:
- ABS, klimaanlæg, navigationssystem, parkeringsvarmer, sodfilter
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A18499751
- Sidst opdateret:
- d. 13.08.2025
Beskrivelse
MX 540 6x2 Chassisnr. CHH-MED, NLA hyd. styret, enkeltdæk.
Anvendelse:
Til gode veje
Distributionskørsel
Overvejende flad topografi
Omgivelsestemperatur op til +40°C, ved over +40°C maks. 25 t/år
Dwodsvywgijpfx Adnsc
Omgivelsestemperatur ned til -25°C, under -25°C maks. 25 t/år
Tyngdepunktshøjde (opbygning og last) ca. 0,5 - 1 m over rammeoverkant
Rene veje, maks. 10% snavsede
Lad-chassis uden forberedelser
Teknisk samlet vogntogsvægt: 60 t (opmærksomhed på trækstangens tilladte træk!)
Køretøj til specialopbygning
Køretøj til kranmontering bag førerhuset
Sidespejle til opbygningsbredde 2600 mm
Hovedkomponenter:
Nyt model
Chassishøjde: MED (medium/mellem), nøjagtige højdeoplysninger kan ses i VBI/WIS
Elektrohydraulisk styret løbeaksel med enkeltdæk
FMX sikkerhedsfjerntrafikførerhus
Akselafstand 3200 mm
Emissioner i henhold til Euro 6 trin E, med SCR, partikelfilter og EGR
Dieselmotor 12,8 l, 551 hk/405 kW, 2.652 Nm
Volvo Engine Brake+ (VEB+) motorbremse. Bremseeffekt 510 hk/375 kW (D13K)
Opfylder ADR-bremsebestemmelser
I-Shift AT2612F, automatiseret 12-trins gearkasse (direkte gear), maks. indgangsmoment: 2.652 Nm
Løftbar aksel
Bagaksel RSS1370A, enkelt udveksling, 13 t aksellast, GZG 70 t
AA-dæk 315/80R22.5
Trækakseludveksling 3,08 : 1
Dieselbrændstof
Udstyrspakker:
Førerkomfortpakke
Centrallås med fjernbetjening på nøgle
To armlæn på førersædet
Aircondition med automatisk temperaturregulering og solsensor
Armlæn med vinylbetræk
Tagluge og nødudgang, manuelt betjent (tonet glas)
Info- og mediapakke med navigation
Radio: AM/FM (analog)
USB-tilslutning
Opbygning:
- Saddelplade med skydeanordning og selvsmørende (type Jost JSK), monteret på hjælpechassis
- Dækning af frontstøtte med FASSI-LOGO (glas-/stålplade)
- Bakkamera fuldt monteret
Opbygning:
- Udførelse af alle nødvendige chassismodifikationer til kranopbygning, demontage og montage af påbygningsdele, udstødningsanlæg, tanke m.m. Tilpasning af vognen.
- Alle chassis- og opbygningsarbejder udføres i henhold til køretøjsproducentens opbygningsretningslinjer og i bedste kvalitet.
- Komplet montering af specialudviklet og egenproduceret hjælpechassis af højstyrkestål til kran og opbygning. Det helsvejsede og bolteforbundne hjælpechassis sikrer ekstrem vridningsstivhed og stabilitet for krankøretøjet. Hjælperammens konstruktion er unik. Udførelsen sker i højeste kvalitet og lakeres i rammefarve.
- Montering/fastboltning af kran og hovedstøttebærer til hjælpechassis. Installation af alle hydrauliske og elektriske forbindelser. Monteringssted: front
- Ladkonstruktion som aftagelig stålsvejsekonstruktion
- Længde ca. 330 cm, bredde ca. 248 cm
- Ladopbygningen lakeret i chassisfarve (RAL)
- Aftagelige aluminiumsider fra fabrikat Suer, højde 600 mm, eloxeret med trin, aftagelige Kinngripp-stolper
- Standard ladbund i svejset 4 mm stål, lakeret i RAL chassisfarve
- 6 stk. indbyggede surringsringe (2000 daN per side) i perforeret profil med fleksibel placering
- 4 x surringsbeslag til kæder (6500 daN) (2 for og 2 bag på opbygningen)
- Stabil frontvæg i svejset ramme, påsvejset 4 mm stålplade og 5 stk. tilbehørskroge, frontvæggen højde...
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Anvendelse:
Til gode veje
Distributionskørsel
Overvejende flad topografi
Omgivelsestemperatur op til +40°C, ved over +40°C maks. 25 t/år
Dwodsvywgijpfx Adnsc
Omgivelsestemperatur ned til -25°C, under -25°C maks. 25 t/år
Tyngdepunktshøjde (opbygning og last) ca. 0,5 - 1 m over rammeoverkant
Rene veje, maks. 10% snavsede
Lad-chassis uden forberedelser
Teknisk samlet vogntogsvægt: 60 t (opmærksomhed på trækstangens tilladte træk!)
Køretøj til specialopbygning
Køretøj til kranmontering bag førerhuset
Sidespejle til opbygningsbredde 2600 mm
Hovedkomponenter:
Nyt model
Chassishøjde: MED (medium/mellem), nøjagtige højdeoplysninger kan ses i VBI/WIS
Elektrohydraulisk styret løbeaksel med enkeltdæk
FMX sikkerhedsfjerntrafikførerhus
Akselafstand 3200 mm
Emissioner i henhold til Euro 6 trin E, med SCR, partikelfilter og EGR
Dieselmotor 12,8 l, 551 hk/405 kW, 2.652 Nm
Volvo Engine Brake+ (VEB+) motorbremse. Bremseeffekt 510 hk/375 kW (D13K)
Opfylder ADR-bremsebestemmelser
I-Shift AT2612F, automatiseret 12-trins gearkasse (direkte gear), maks. indgangsmoment: 2.652 Nm
Løftbar aksel
Bagaksel RSS1370A, enkelt udveksling, 13 t aksellast, GZG 70 t
AA-dæk 315/80R22.5
Trækakseludveksling 3,08 : 1
Dieselbrændstof
Udstyrspakker:
Førerkomfortpakke
Centrallås med fjernbetjening på nøgle
To armlæn på førersædet
Aircondition med automatisk temperaturregulering og solsensor
Armlæn med vinylbetræk
Tagluge og nødudgang, manuelt betjent (tonet glas)
Info- og mediapakke med navigation
Radio: AM/FM (analog)
USB-tilslutning
Opbygning:
- Saddelplade med skydeanordning og selvsmørende (type Jost JSK), monteret på hjælpechassis
- Dækning af frontstøtte med FASSI-LOGO (glas-/stålplade)
- Bakkamera fuldt monteret
Opbygning:
- Udførelse af alle nødvendige chassismodifikationer til kranopbygning, demontage og montage af påbygningsdele, udstødningsanlæg, tanke m.m. Tilpasning af vognen.
- Alle chassis- og opbygningsarbejder udføres i henhold til køretøjsproducentens opbygningsretningslinjer og i bedste kvalitet.
- Komplet montering af specialudviklet og egenproduceret hjælpechassis af højstyrkestål til kran og opbygning. Det helsvejsede og bolteforbundne hjælpechassis sikrer ekstrem vridningsstivhed og stabilitet for krankøretøjet. Hjælperammens konstruktion er unik. Udførelsen sker i højeste kvalitet og lakeres i rammefarve.
- Montering/fastboltning af kran og hovedstøttebærer til hjælpechassis. Installation af alle hydrauliske og elektriske forbindelser. Monteringssted: front
- Ladkonstruktion som aftagelig stålsvejsekonstruktion
- Længde ca. 330 cm, bredde ca. 248 cm
- Ladopbygningen lakeret i chassisfarve (RAL)
- Aftagelige aluminiumsider fra fabrikat Suer, højde 600 mm, eloxeret med trin, aftagelige Kinngripp-stolper
- Standard ladbund i svejset 4 mm stål, lakeret i RAL chassisfarve
- 6 stk. indbyggede surringsringe (2000 daN per side) i perforeret profil med fleksibel placering
- 4 x surringsbeslag til kæder (6500 daN) (2 for og 2 bag på opbygningen)
- Stabil frontvæg i svejset ramme, påsvejset 4 mm stålplade og 5 stk. tilbehørskroge, frontvæggen højde...
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2005
Send anmodning
Telefon & Fax
+49 5704 ... annoncer
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl