TAMEINSA SPIRAL IQF FRYSETUNNELtameinsa
TAMEINSA SPIRAL IQF FRYSETUNNEL
tameinsa
Betingelse
Brugt
Beliggenhed
Lorquí 

Vis billeder
Vis kort
Oplysninger om maskinen
- Maskinbeskrivelse:
- TAMEINSA SPIRAL IQF FRYSETUNNEL
- Fabrikant:
- tameinsa
- Betingelse:
- meget god (brugt)
- funktionalitet:
- fuldt funktionsdygtig
Pris og placering
- Beliggenhed:
- Polígono Industrial de Lorquí Parcela 129, 30564 Lorquí, ES
Ring
Maskinsalg

Fundet en ny maskine? Gør nu den gamle til penge.
Opnå den bedste pris via Machineseeker.
Mere om maskinsalg
Mere om maskinsalg
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A19256326
- Referencenr.:
- 0000000195798
- Sidst opdateret:
- d. 29.05.2025
Beskrivelse
ARBEJDSMÅL:
Nyttig båndbredde: 55 cm
Antal spiraler: 18
Spiraldiameter: ca. 4,20 m
Indføringshøjde (produkt): 1,20 m
Udgangshøjde (produkt): 3,70 m
Teknisk beskrivelse:
TROMLE: Tromlen overfører bevægelsen til transportbåndet og er opbygget af rustfri stålprofiler, svejset til en bundring, hvilket giver en slags burkonstruktion.
HOVEDRAMME: Tunnelens hovedramme bærer transportbåndet (via hjælpebæringer) og tromlen (via lejer). Den er fremstillet af bukket og svejset rustfri stålpladeprofiler.
HJÆLPESTRUKTUR: Bærer transportbåndet under driften. For at forhindre metal-mod-metal kontakt er det dækket af en særlig profil i høj densitet polyethylen.
Gsdpfxewnzahe Aatjbu
TROMLELEJRER: De nederste tromlebæringer har to hovedfunktioner: centrering af tromlen og understøtning af dens vægt. Øverst placeres yderligere bæringer, som udelukkende hjælper med centreringen af tromlen.
FORDAMper: Der anvendes en cirkulær fordamper placeret i bunden af tromlen, hvilket giver betydelig pladsbesparelse og sikrer horisontal luftcirkulation uden dødzoner.
VENTILATORER: Ventilatorer placeres både foroven og forneden og blæser ind mod fordamperens indre, således at luften strømmer gennem fordamperen og rammer produktet. Ventilatorerne dimensioneres, så lufthastigheden gennem fordamperen og produktet er optimal.
TRÆK: Drivsystemet består af en elmotor-reduktionsgear med tilpasset effekt og forudberegnet reduktionsforhold, så både tromle- og båndhastighed er afstemt korrekt.
HASTIGHEDSREGULERING: Hastigheden styres via en frekvensomformer, som justerer forsyningsfrekvensen til elmotoren (mellem 20 Hz og 60 Hz) og dermed hastigheden på gearmotoren, hvilket muliggør passende opholdstid efter behov.
STYRETAVLE og BETJENINGSPULT: Styretavlen indeholder tunnelens elektriske og mekaniske styreenheder. Frontpanelet har hovedkontakterne, en operationssynoptik samt visuelle alarmer og sikkerhedsindikatorer. Indvendigt findes kontroludstyr, frekvensomformer med potentiometer, elektroniske startere til ventilatorer samt øvrige beskyttelsesenheder.
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Nyttig båndbredde: 55 cm
Antal spiraler: 18
Spiraldiameter: ca. 4,20 m
Indføringshøjde (produkt): 1,20 m
Udgangshøjde (produkt): 3,70 m
Teknisk beskrivelse:
TROMLE: Tromlen overfører bevægelsen til transportbåndet og er opbygget af rustfri stålprofiler, svejset til en bundring, hvilket giver en slags burkonstruktion.
HOVEDRAMME: Tunnelens hovedramme bærer transportbåndet (via hjælpebæringer) og tromlen (via lejer). Den er fremstillet af bukket og svejset rustfri stålpladeprofiler.
HJÆLPESTRUKTUR: Bærer transportbåndet under driften. For at forhindre metal-mod-metal kontakt er det dækket af en særlig profil i høj densitet polyethylen.
Gsdpfxewnzahe Aatjbu
TROMLELEJRER: De nederste tromlebæringer har to hovedfunktioner: centrering af tromlen og understøtning af dens vægt. Øverst placeres yderligere bæringer, som udelukkende hjælper med centreringen af tromlen.
FORDAMper: Der anvendes en cirkulær fordamper placeret i bunden af tromlen, hvilket giver betydelig pladsbesparelse og sikrer horisontal luftcirkulation uden dødzoner.
VENTILATORER: Ventilatorer placeres både foroven og forneden og blæser ind mod fordamperens indre, således at luften strømmer gennem fordamperen og rammer produktet. Ventilatorerne dimensioneres, så lufthastigheden gennem fordamperen og produktet er optimal.
TRÆK: Drivsystemet består af en elmotor-reduktionsgear med tilpasset effekt og forudberegnet reduktionsforhold, så både tromle- og båndhastighed er afstemt korrekt.
HASTIGHEDSREGULERING: Hastigheden styres via en frekvensomformer, som justerer forsyningsfrekvensen til elmotoren (mellem 20 Hz og 60 Hz) og dermed hastigheden på gearmotoren, hvilket muliggør passende opholdstid efter behov.
STYRETAVLE og BETJENINGSPULT: Styretavlen indeholder tunnelens elektriske og mekaniske styreenheder. Frontpanelet har hovedkontakterne, en operationssynoptik samt visuelle alarmer og sikkerhedsindikatorer. Indvendigt findes kontroludstyr, frekvensomformer med potentiometer, elektroniske startere til ventilatorer samt øvrige beskyttelsesenheder.
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Dokumenter
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2024
Send anmodning
Telefon & Fax
+34 968 6... annoncer
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl