Tipvogn varebil
IFA H3A 4x2
Tipvogn varebil
IFA H3A 4x2
fast pris Moms ikke-anmeldelsespligtig
9.000 €
Produktionsår
1955
Betingelse
Brugt
Beliggenhed
Bovenden 

Vis billeder
Vis kort
Oplysninger om maskinen
Pris og placering
fast pris Moms ikke-anmeldelsespligtig
9.000 €
- Sælgers placering:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Tyskland

Ring
Tekniske detaljer
- Kilometerstand:
- 1.001 km
- Effekt:
- 59 kW (80,22 hk)
- Brændstoftype:
- diesel
- Geartype:
- mekanisk
- Akslekonfiguration:
- 4x2
- Akselafstand:
- 3.250 mm
- Samlet vægt:
- 7.080 kg
- Tomvægt:
- 3.580 kg
- Maksimal lastvægt:
- 3.500 kg
- Første registrering:
- 01/1955
- Længde af lastrum:
- 3.400 mm
- Læsningsbredde:
- 2.150 mm
- Lastepladshøjde:
- 550 mm
- Farve:
- grøn
- Førerhus:
- dagkabine
- Affjedring:
- stål
- Dækstørrelse:
- 8.25-20
- Udstyr:
- kabine, trailertræk
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A18028446
- Referencenr.:
- 1752
- Sidst opdateret:
- d. 24.06.2025
Beskrivelse
Køretøjets placering: Bovenden, Kz. Haus, gearstang 5, bladfjedring, trækstang med luft-, lys- og hydraulisk tilslutning. Akselafstand: 3250 mm. Opbygning: Lastbil Oldtimer – 3-vejs tipper. Hvirvelkammer-dieselmotor type EM4-20, 4-cylindret (række), 6024 cm³, vandkølet, usynkroniseret 5-trins gearkasse, maks. hastighed: 60 km/t.
Pgsdpfxevhg R To Agkeu
Efterfølgeren til H3 var lastbilen H3A. Den blev præsenteret for offentligheden på Leipzig forårsmesse i 1949 og blev produceret fra midten af 1950 til 1956 på VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH i Zwickau, oprindeligt som ladbil. H3A var en komplet nyudvikling med langt frontparti og dieselmotor. Motorudviklingen går tilbage til en VOMAG-udvikling. På forårsmessen i Leipzig blev H3A præsenteret som sættevognstrækker med tanksættevogn; yderligere varianter omfattede 3-vejs tipper, dyretransporter, vejtogstrækker, tankvogn samt specialkarosserier til post og Røde Kors, samt som møbelkassevogn. På basis af H3A-chassiset blev der produceret ca. 180 H3B frontmotorede busser på LOWA-værket i Bautzen. Hovedanvendelsen lå i den civile sektor, men H3A blev også brugt af folkepolitiet, det kasernerede folkepoliti og senere NVA. Eks. Dörr Spedition, forbehold for fejl! TIlbehørsoplysninger uden garanti; ændringer, mellemsalg og fejl forbeholdes!
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Pgsdpfxevhg R To Agkeu
Efterfølgeren til H3 var lastbilen H3A. Den blev præsenteret for offentligheden på Leipzig forårsmesse i 1949 og blev produceret fra midten af 1950 til 1956 på VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH i Zwickau, oprindeligt som ladbil. H3A var en komplet nyudvikling med langt frontparti og dieselmotor. Motorudviklingen går tilbage til en VOMAG-udvikling. På forårsmessen i Leipzig blev H3A præsenteret som sættevognstrækker med tanksættevogn; yderligere varianter omfattede 3-vejs tipper, dyretransporter, vejtogstrækker, tankvogn samt specialkarosserier til post og Røde Kors, samt som møbelkassevogn. På basis af H3A-chassiset blev der produceret ca. 180 H3B frontmotorede busser på LOWA-værket i Bautzen. Hovedanvendelsen lå i den civile sektor, men H3A blev også brugt af folkepolitiet, det kasernerede folkepoliti og senere NVA. Eks. Dörr Spedition, forbehold for fejl! TIlbehørsoplysninger uden garanti; ændringer, mellemsalg og fejl forbeholdes!
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2002
Send anmodning
Telefon & Fax
+49 551 8... annoncer
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl












