Tipvogn varebil
IFA H3A 4x2
Tipvogn varebil
IFA H3A 4x2
fast pris Moms ikke-anmeldelsespligtig
9.000 €
Produktionsår
1955
Betingelse
Brugt
Beliggenhed
Bovenden 

Vis billeder
Vis kort
Oplysninger om maskinen
Pris og placering
fast pris Moms ikke-anmeldelsespligtig
9.000 €
- Sælgers placering:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Tyskland

Ring
Tekniske detaljer
- Kilometerstand:
- 1.000 km
- Effekt:
- 59 kW (80,22 hk)
- Brændstoftype:
- diesel
- Geartype:
- mekanisk
- Akslekonfiguration:
- 4x2
- Akselafstand:
- 3.250 mm
- Samlet vægt:
- 7.080 kg
- Tomvægt:
- 3.580 kg
- Maksimal lastvægt:
- 3.500 kg
- Første registrering:
- 01/1955
- Længde af lastrum:
- 3.400 mm
- Læsningsbredde:
- 2.150 mm
- Lastepladshøjde:
- 550 mm
- Farve:
- grøn
- Førerhus:
- dagkabine
- Affjedring:
- stål
- Dækstørrelse:
- 8.25-20
- Antal sæder:
- 2
- Udstyr:
- kabine, trailertræk
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A18028331
- Referencenr.:
- 1955
- Sidst opdateret:
- d. 24.06.2025
Beskrivelse
Køretøjets placering: Bovenden, registreret til huset, gearstang 5, bladfjedre, trækstang med luft-, lys- og hydrauliktilkobling.
Akselafstand: 3250 mm
Opbygning: Lastbil veteranbil – trevejs tipper-opbygning.
Hvirvelkammer dieselmotor, type EM4-20, 4-cylindret (række), 6024 cm³, vandkølet, ikke-synkroniseret 5-trins gearkasse, maksimal hastighed: 60 km/t.
Pedpjvhg Hnsfx Agkjgu
Efterfølgeren til H3 var lastbilen H3A. Den blev præsenteret for offentligheden på Leipzig Forårsmesse i 1949 og fremstillet fra midten af 1950 til 1956 på Zwickau VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH, oprindeligt som ladvogn. H3A var en helt ny konstruktion udviklet som langnæset lastbil med dieselmotor. Udviklingen af dieselmotoren går tilbage til en VOMAG-udvikling. På Leipzig Forårsmesse blev H3A præsenteret som sættevognstrækker med tankanhænger; andre varianter fulgte, såsom trevejs tipper, kreaturtransportvogn, vejtrækker, tankvogn, samt specialopbygninger til postvæsenet og Røde Kors samt som møbeltransporter. På basis af H3A-chassiset blev der produceret ca. 180 fronthjulsbusser af typen H3B på LOWA-værket i Bautzen. Hovedanvendelsesområdet var civil brug, men H3A blev også anvendt af Folkepolitiet og senere NVA. Tidligere Dörr Spedition. Forbehold for fejl og mellemsalg! Leveringsangivelser uden garanti, med forbehold for ændringer, mellemsalg og fejl.
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Akselafstand: 3250 mm
Opbygning: Lastbil veteranbil – trevejs tipper-opbygning.
Hvirvelkammer dieselmotor, type EM4-20, 4-cylindret (række), 6024 cm³, vandkølet, ikke-synkroniseret 5-trins gearkasse, maksimal hastighed: 60 km/t.
Pedpjvhg Hnsfx Agkjgu
Efterfølgeren til H3 var lastbilen H3A. Den blev præsenteret for offentligheden på Leipzig Forårsmesse i 1949 og fremstillet fra midten af 1950 til 1956 på Zwickau VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH, oprindeligt som ladvogn. H3A var en helt ny konstruktion udviklet som langnæset lastbil med dieselmotor. Udviklingen af dieselmotoren går tilbage til en VOMAG-udvikling. På Leipzig Forårsmesse blev H3A præsenteret som sættevognstrækker med tankanhænger; andre varianter fulgte, såsom trevejs tipper, kreaturtransportvogn, vejtrækker, tankvogn, samt specialopbygninger til postvæsenet og Røde Kors samt som møbeltransporter. På basis af H3A-chassiset blev der produceret ca. 180 fronthjulsbusser af typen H3B på LOWA-værket i Bautzen. Hovedanvendelsesområdet var civil brug, men H3A blev også anvendt af Folkepolitiet og senere NVA. Tidligere Dörr Spedition. Forbehold for fejl og mellemsalg! Leveringsangivelser uden garanti, med forbehold for ændringer, mellemsalg og fejl.
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2002
Send anmodning
Telefon & Fax
+49 551 8... annoncer
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl












