TipvognFliegl
DHKS 390 50 m³ light Master Agrar
Tipvogn
Fliegl
DHKS 390 50 m³ light Master Agrar
fast pris uden moms
43.750 €
Betingelse
Ny
Beliggenhed
Triptis 

Vis billeder
Vis kort
Pris og placering
fast pris uden moms
43.750 €
- Sælgers placering:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Tyskland
Ring
Tekniske detaljer
- Samlet vægt:
- 35.000 kg
- Tomvægt:
- 6.750 kg
- Maksimal lastvægt:
- 28.250 kg
- Akslekonfiguration:
- 3 aksler
- Dækstørrelse:
- 385/65 r22,5
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A8265380
- Referencenr.:
- 20589762
- Sidst opdateret:
- d. 22.10.2024
Beskrivelse
Yderligere oplysninger
Chassis sættevognstiptrailer
Fin-kornstål svejsekonstruktion i basic letvægtsudførelse, sætteplade med udskiftelig 2" kongebolt
Patenteret buet frontafslutning
24 t. 2-trins støtteben, ensidig betjening, med lige undervogn, uden skubjustering
Kiler og holder
Klappelig sidebeskyttelse
Halvskåmskærme
Integreret skærmbeslag, overfladeafvisende mod sten
Antispray-stænklapper kun på bageste aksel
Presenningstang med holder
Trækøje bagpå
Aksler og affjedring
SAF skivebremseaksler
Aksler/chassis laseropmålt for at reducere dækslid og brændstofforbrug
Aksler i offroad-udførelse
Luftaffjedring
1. aksel automatisk løfteaksel inkl. tvangssænkning og igangsætningsassistance, aktivering 3x bremsning (igangsætningsassistent fungerer op til 30 % over aksellast og op til maksimal hastighed på 25 km/t)
Varmgalvaniseret løfteakselmekanisme, 10 års garanti mod gennemtæring
Bremseanlæg
2-ledet trykluftbremseanlæg, farvemarkeret føring for nem service
Fjederakkumulerende parkeringsbremse
2 fejlsikre koblingshoveder foran, uden forbindelsesledning
EBS, elektronisk bremsesystem med EBS stik foran, uden forbindelseskabel
Bemærk: Anhænger må kun trækkes af køretøjer, der sikrer effektiviteten af ABS!
Med løfte- og sænkeventil
Køretøjs-stabilitetssystem
Hjul og dæk
385/65 R22.5
Stålfælge, fabriks-sølv
Elektrik
24 Volt, multikammer-lygter, gul LED sidelys
2 hvide positionslygter foran
Guedpfji Rizfex Aateh
2 hvide/røde sporholdningslygter bagpå
2 x 7-polede fejlsikre stik foran, uden forbindelseskabel
Hydraulik
Lavtrykscylinder maks. 170 bar, mindste trin hårdforkromet, med HDK-skrueforskruning, fastdel, NW 48 mm (uden slangeforbindelse)
Betjening hydraulisk via lastbilens PTO
Karrosseri
Stål-rundtip i light Master Agrar-design af høj slidstærk HB400/450-stål. Skrånende frontvæg med udvendig hydraulik og opgang på frontvæg.
Greenline – konisk og aerodynamisk karrosseriform
Skovl- og kostholder udvendig på frontvæg
Membran-bagvæg
Aluminium bagvæg pendulophængt med dobbeltledshængsel og 2-delt dør 1/2 til 1/2, øverst med svinggalge, med hver sin kornlem per dør
Udvendige drejestangsbeslag og mekanisk låsning nederst
Sidevægge gennemgående 3 mm, bund gennemgående 3 mm, slid- og vægtoptimeret konstruktion
Ståplatform med opgang, tilslutningsplade for luft/el og bremse med stor plads for optimal betjening
Rullepresenning til ene side ophængt i FR-højre, med centrallås i FR-venstre
Driftvejledning
Ved transport af salt, kalk mv. anbefales kipcylinder med hårdforkromet stempelstang for at undgå rust og beskadigelse
Den angivne totalvægt er teknisk mulig; afhængigt af lasten kan totalvægten dog ikke opnås under hensyn til tilladte aksel-, støtte- og firkantslaster. (Dårlig køreegenskaber kan skyldes forkert lastfordeling)
Registreringsland/nummerplade
Tyskland
Godkendelse efter EC 2007/46
Opbygningsstyrke efter EN 12642
24/7-service hotline
Forberedt til 1-linjers nummerpladeholder
Advarselstavle efter ECE-70
Konturmærkning med refleksstriber efter ECE R 048, side hvid og bag rød
Lakering
Ramme DB 7350 novagrau10 J
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Chassis sættevognstiptrailer
Fin-kornstål svejsekonstruktion i basic letvægtsudførelse, sætteplade med udskiftelig 2" kongebolt
Patenteret buet frontafslutning
24 t. 2-trins støtteben, ensidig betjening, med lige undervogn, uden skubjustering
Kiler og holder
Klappelig sidebeskyttelse
Halvskåmskærme
Integreret skærmbeslag, overfladeafvisende mod sten
Antispray-stænklapper kun på bageste aksel
Presenningstang med holder
Trækøje bagpå
Aksler og affjedring
SAF skivebremseaksler
Aksler/chassis laseropmålt for at reducere dækslid og brændstofforbrug
Aksler i offroad-udførelse
Luftaffjedring
1. aksel automatisk løfteaksel inkl. tvangssænkning og igangsætningsassistance, aktivering 3x bremsning (igangsætningsassistent fungerer op til 30 % over aksellast og op til maksimal hastighed på 25 km/t)
Varmgalvaniseret løfteakselmekanisme, 10 års garanti mod gennemtæring
Bremseanlæg
2-ledet trykluftbremseanlæg, farvemarkeret føring for nem service
Fjederakkumulerende parkeringsbremse
2 fejlsikre koblingshoveder foran, uden forbindelsesledning
EBS, elektronisk bremsesystem med EBS stik foran, uden forbindelseskabel
Bemærk: Anhænger må kun trækkes af køretøjer, der sikrer effektiviteten af ABS!
Med løfte- og sænkeventil
Køretøjs-stabilitetssystem
Hjul og dæk
385/65 R22.5
Stålfælge, fabriks-sølv
Elektrik
24 Volt, multikammer-lygter, gul LED sidelys
2 hvide positionslygter foran
Guedpfji Rizfex Aateh
2 hvide/røde sporholdningslygter bagpå
2 x 7-polede fejlsikre stik foran, uden forbindelseskabel
Hydraulik
Lavtrykscylinder maks. 170 bar, mindste trin hårdforkromet, med HDK-skrueforskruning, fastdel, NW 48 mm (uden slangeforbindelse)
Betjening hydraulisk via lastbilens PTO
Karrosseri
Stål-rundtip i light Master Agrar-design af høj slidstærk HB400/450-stål. Skrånende frontvæg med udvendig hydraulik og opgang på frontvæg.
Greenline – konisk og aerodynamisk karrosseriform
Skovl- og kostholder udvendig på frontvæg
Membran-bagvæg
Aluminium bagvæg pendulophængt med dobbeltledshængsel og 2-delt dør 1/2 til 1/2, øverst med svinggalge, med hver sin kornlem per dør
Udvendige drejestangsbeslag og mekanisk låsning nederst
Sidevægge gennemgående 3 mm, bund gennemgående 3 mm, slid- og vægtoptimeret konstruktion
Ståplatform med opgang, tilslutningsplade for luft/el og bremse med stor plads for optimal betjening
Rullepresenning til ene side ophængt i FR-højre, med centrallås i FR-venstre
Driftvejledning
Ved transport af salt, kalk mv. anbefales kipcylinder med hårdforkromet stempelstang for at undgå rust og beskadigelse
Den angivne totalvægt er teknisk mulig; afhængigt af lasten kan totalvægten dog ikke opnås under hensyn til tilladte aksel-, støtte- og firkantslaster. (Dårlig køreegenskaber kan skyldes forkert lastfordeling)
Registreringsland/nummerplade
Tyskland
Godkendelse efter EC 2007/46
Opbygningsstyrke efter EN 12642
24/7-service hotline
Forberedt til 1-linjers nummerpladeholder
Advarselstavle efter ECE-70
Konturmærkning med refleksstriber efter ECE R 048, side hvid og bag rød
Lakering
Ramme DB 7350 novagrau10 J
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2006
Send anmodning
Telefon & Fax
+49 36482... annoncer
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl