Lavt bygger sættevognFAYMONVILLE
MAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
Lavt bygger sættevogn
FAYMONVILLE
MAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
Produktionsår
2025
Betingelse
Ny
Beliggenhed
Landsberg 

Vis billeder
Vis kort
Oplysninger om maskinen
- Maskinbeskrivelse:
- Lavt bygger sættevogn
- Fabrikant:
- FAYMONVILLE
- Model:
- MAX100-N-3B-9.30-(CS)-U
- Produktionsår:
- 2025
- Betingelse:
- ny
Pris og placering
- Sælgers placering:
- Justus-von-Liebig-Straße 37, 86899 Landsberg, Tyskland
Ring
Maskinsalg

Har du allerede indrykket din brugte maskine?
Sælg via Machineseeker uden provision.
Mere om maskinsalg
Mere om maskinsalg
Tekniske detaljer
- Samlet vægt:
- 49.500 kg
- Maksimal lastvægt:
- 36.461 kg
- Akslekonfiguration:
- 3 aksler
- Samlet bredde:
- 2.480 mm
- Total højde:
- 860 mm
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A19638066
- Sidst opdateret:
- d. 24.07.2025
Beskrivelse
Teknisk beskrivelse
Svanenhals:
Svanenhals med bagudgående afskråning ca. 750 mm x 10°.
3 par surringsringe (LC 5.000 daN).
30 mm tyk hårdttræsbelægning.
Ladeflade:
Ladeflade efter svanehalsen hydraulisk hæv- og sænkbar, længde ca. 2.800 mm, med bagudgående afskråning ca. 1.000 mm x 8°.
6 par udadklappelige surringsringe (LC 5.000 daN).
2 par udadklappelige surringsringe (LC 10.000 daN).
1 par indadklappelige surringsringe på centerrammen foran (LC 10.000 daN).
Gitterristbelægning C40/4 (punktbelastning 2,3 t på 20 x 20 cm), over akslerne skridsikkert ståldæk.
To-delte stålramper:
Et par galvaniserede, todelte stålramper á ca. 3.185 + 1.420 x 1.250 mm med gitterristbelægning C40/5 (punktbelastning 8 t på 20 x 20 cm).
Rampen har hydraulisk op- og indklappelige rampedele samt hydraulisk løfteværk.
Maksimal belastning pr. par: 40.000 kg
I overensstemmelse med forordning 1230/2012/EU skal ramper med en længde mindre end 300 mm i kørestilling ikke medregnes i køretøjets længde på 16.500 mm.
Søjler:
JOST støtteben (mekaniske) med 2-trins gearkasse, løftekapacitet 24 t (testbelastning 50 t).
Dæk:
Dæk 235/75 R17.5 3PMSF efter producentens valg.
TPMS:
TPMS-dækttryksovervågning iht. ECE R 141.
Datakommunikation til trækkende enhed via standardiseret EBS-grænseflade iht. ISO 11992. For korrekt visning skal trækkeren kunne modtage og vise disse data.
Aksler:
BPW-aksler og affjedring, 2 aksler faste, 1 aksel selvsporende.
Teknisk aksellast: 12.000 kg
Elektromagnetisk bakspærre aktiveres via bakgear og manuelt.
Luftaffjedring med hæve- og sænkeventil.
Akselværktøj.
Bremsesystem:
WABCO-bremsesystem iht. EU-bekendtgørelse med EBS-E (2S2M) uden forbindelsesledninger til trækker.
Elsystem:
Elanlæg iht. EU-bestemmelser, LED-belysning 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3).
Alle LED-sidepositionslygter blinker sammen med blinklyset.
ASPÖCK-UNIBOX på forreste tilslutningspanel med stikdåser 24N, 24S & 15-polet.
Tilslutning iht. ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-polet ISO-12098
Stålkonstruktion:
Stålkonstruktion i højstyrke finkornsstål.
Stålkvaliteter:
- S355J2+N/S355MC (flydegrænse 355 MPa)
- S690QL/S700MC (flydegrænse 690 MPa)
Presenningsopbygning:
Dwedpfx Asw Dl Hwsdnsc
Presenningsopbygning, ca. 3.960 mm
- Galvaniseret frontvæg med spændemekanisme for skydetelt.
- "EDSCHA"-tag forskydeligt fremad på alu-tagbøjle-profiler (fastskruet med for- og bagvæg).
- På ladet 3 par forskydelige stolper.
- Opbygningen kan bagtil udvides hydraulisk til begge sider med ca. 750 mm.
- Skydetag med svingbar portalkonsol.
- Skydepresenning med 700 mm reserver i længderetningen, surringsstropper pr. ca. 600 mm.
Højde overkant opbygning ca. 3.960 mm (læssituation).
- Kørsel med åbent skydetag er ikke tilladt, og kan forårsage beskadigelse af presenningen.
Lakering:
Hele stålkonstruktionen automatisk afrenset med slyngrensningsanlæg efter svejsning. Anden blæsning med korund for optimal vedhæftning af belægningssystemet.
HRM-metallisering af hele vognchassiset med ZINACOR 850 (85% zink / 15% aluminium) for optimal korrosionsbeskyttelse.
Slutmaling med 2 lag 2K-dæklak, ensfarvet i RAL-farve efter eget valg iht. RAL-system 841GL
Bagende metalliseret og lakeret i RAL 9010 (renhvid). Ingen metallic-lakering.
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Svanenhals:
Svanenhals med bagudgående afskråning ca. 750 mm x 10°.
3 par surringsringe (LC 5.000 daN).
30 mm tyk hårdttræsbelægning.
Ladeflade:
Ladeflade efter svanehalsen hydraulisk hæv- og sænkbar, længde ca. 2.800 mm, med bagudgående afskråning ca. 1.000 mm x 8°.
6 par udadklappelige surringsringe (LC 5.000 daN).
2 par udadklappelige surringsringe (LC 10.000 daN).
1 par indadklappelige surringsringe på centerrammen foran (LC 10.000 daN).
Gitterristbelægning C40/4 (punktbelastning 2,3 t på 20 x 20 cm), over akslerne skridsikkert ståldæk.
To-delte stålramper:
Et par galvaniserede, todelte stålramper á ca. 3.185 + 1.420 x 1.250 mm med gitterristbelægning C40/5 (punktbelastning 8 t på 20 x 20 cm).
Rampen har hydraulisk op- og indklappelige rampedele samt hydraulisk løfteværk.
Maksimal belastning pr. par: 40.000 kg
I overensstemmelse med forordning 1230/2012/EU skal ramper med en længde mindre end 300 mm i kørestilling ikke medregnes i køretøjets længde på 16.500 mm.
Søjler:
JOST støtteben (mekaniske) med 2-trins gearkasse, løftekapacitet 24 t (testbelastning 50 t).
Dæk:
Dæk 235/75 R17.5 3PMSF efter producentens valg.
TPMS:
TPMS-dækttryksovervågning iht. ECE R 141.
Datakommunikation til trækkende enhed via standardiseret EBS-grænseflade iht. ISO 11992. For korrekt visning skal trækkeren kunne modtage og vise disse data.
Aksler:
BPW-aksler og affjedring, 2 aksler faste, 1 aksel selvsporende.
Teknisk aksellast: 12.000 kg
Elektromagnetisk bakspærre aktiveres via bakgear og manuelt.
Luftaffjedring med hæve- og sænkeventil.
Akselværktøj.
Bremsesystem:
WABCO-bremsesystem iht. EU-bekendtgørelse med EBS-E (2S2M) uden forbindelsesledninger til trækker.
Elsystem:
Elanlæg iht. EU-bestemmelser, LED-belysning 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3).
Alle LED-sidepositionslygter blinker sammen med blinklyset.
ASPÖCK-UNIBOX på forreste tilslutningspanel med stikdåser 24N, 24S & 15-polet.
Tilslutning iht. ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-polet ISO-12098
Stålkonstruktion:
Stålkonstruktion i højstyrke finkornsstål.
Stålkvaliteter:
- S355J2+N/S355MC (flydegrænse 355 MPa)
- S690QL/S700MC (flydegrænse 690 MPa)
Presenningsopbygning:
Dwedpfx Asw Dl Hwsdnsc
Presenningsopbygning, ca. 3.960 mm
- Galvaniseret frontvæg med spændemekanisme for skydetelt.
- "EDSCHA"-tag forskydeligt fremad på alu-tagbøjle-profiler (fastskruet med for- og bagvæg).
- På ladet 3 par forskydelige stolper.
- Opbygningen kan bagtil udvides hydraulisk til begge sider med ca. 750 mm.
- Skydetag med svingbar portalkonsol.
- Skydepresenning med 700 mm reserver i længderetningen, surringsstropper pr. ca. 600 mm.
Højde overkant opbygning ca. 3.960 mm (læssituation).
- Kørsel med åbent skydetag er ikke tilladt, og kan forårsage beskadigelse af presenningen.
Lakering:
Hele stålkonstruktionen automatisk afrenset med slyngrensningsanlæg efter svejsning. Anden blæsning med korund for optimal vedhæftning af belægningssystemet.
HRM-metallisering af hele vognchassiset med ZINACOR 850 (85% zink / 15% aluminium) for optimal korrosionsbeskyttelse.
Slutmaling med 2 lag 2K-dæklak, ensfarvet i RAL-farve efter eget valg iht. RAL-system 841GL
Bagende metalliseret og lakeret i RAL 9010 (renhvid). Ingen metallic-lakering.
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2019
Send anmodning
Telefon & Fax
+49 8191 ... annoncer
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl