Lavt bygger sættevognFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Lavt bygger sættevogn
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Betingelse
Ny
Beliggenhed
Essen 

Vis billeder
Vis kort
Oplysninger om maskinen
Pris og placering
- Sælgers placering:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Tyskland
Ring
Maskinsalg

Fundet en ny maskine? Gør nu den gamle til penge.
Opnå den bedste pris via Machineseeker.
Mere om maskinsalg
Mere om maskinsalg
Tekniske detaljer
- Samlet vægt:
- 48.000 kg
- Maksimal lastvægt:
- 38.140 kg
- Akslekonfiguration:
- 3 aksler
- Samlet bredde:
- 2.540 mm
- Udstyr:
- ABS
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A19870135
- Referencenr.:
- 36849
- Sidst opdateret:
- d. 04.09.2025
Beskrivelse
Du finder vores komplette udvalg af køretøjer, der er tilgængelige med det samme eller på kort sigt, på vores hjemmeside.
Uddrag af udstyret. Komplet udstyrsliste fås på forespørgsel.
Svanenhals:
- Svanenhals med skrå hjørner foran ca. 45° og bagtil skråning ca. 750 mm x 10°
- 3 par surringsringe (LC 5.000 daN)
Dwodpfxjw Tpq Do Adnec
- Hårdttræsbelægning ca. 30 mm tyk
Ladflade:
- Teleskoperbar ladflade med bagudgående skråning ca. 1.000 mm x 8°
- Mellem 1. og 2. aksel et fastmonteret par hjulbrønde, ca. 1.610 x 970 x 400 mm (L x B x D)
- Inkl. 3-delt, aftagelig, galvaniseret afdækning over hjulbrøndene (B ca. 670 mm – max punktbelastning 5 t/stk.)
- 1 par surringsringe liggende foran på ladfladen (LC 10.000 daN)
- 4 par udklappelige surringsringe udvendigt (LC 5.000 daN)
- 3 par udklappelige surringsringe udvendigt (LC 10.000 daN)
- Udsparinger i det ydre rammeprofil på ladfladen til fastgørelse af surringsbånd (LC 2.000 daN)
Støtteben:
- JOST-støtteben (mekanisk) med 2-gears gearkasse til 24 t løfteevne (50 t testlast)
Dæk:
- Dæk 235/75 R17.5 3PMSF, fabrikat efter vores valg
- TPMS-dæktryksovervågningssystem i henhold til ECE R 141
- Dataoverførslen til trækkøretøjet sker via standard EBS-grænseflade iht. ISO 11992
- For korrekt visning skal trækkøretøjet kunne overføre og vise disse data.
Aksler:
- BPW-aksler og ophæng, 2 stive aksler, 3. aksel hydraulisk styrbar
- Teknisk akselbelastning: 12.000 kg
- Elektromagnetisk bakspærre aktiveres via bakgear og manuelt
- Luftaffjedring med hæve-/sænkeventil. Akselværktøj
Bremseanlæg:
- WABCO bremseanlæg iht. EU-regler med EBS-E (2S2M) uden forbindelsesledninger til trækker
Elektrisk anlæg:
- El-anlæg iht. EU-regler
- LED-belysning 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Alle LED-sidepositionslygter blinker med blinklyset
- ASPÖCK-UNIBOX på tilslutningspanelet foran med stikudtag 24N, 24S & 15-polet iht. ISO. 24N ISO-1185 24S ISO-3731 15-polet ISO-12098
Stålkonstruktion:
- Stålkonstruktion af højstyrke finkornsstål
- Stålkvaliteter: S355J2+N/S355MC (strækgrænse 355 MPa), S690QL/S700MC (strækgrænse 690 MPa)
Lakering:
- Hele stålkonstruktionen bliver efter svejsning automatisk blæst med slyngeanlæg
- Anden blæsebehandling med korund for optimal vedhæftning af laksystemet
- HRM-metallisering af hele chassis med ZINACOR 850 (85 % zink/15 % aluminium) for optimal korrosionsbeskyttelse
- Slutlakering med 2 lag 2K toplak, ensfarvet i RAL 3002 karminrød. Bagende metalliseret og lakeret i RAL 9010 (renhvid)
- Ingen metallic-lakering mulig
- Laksystemet testet i salttåge-spraytest iht. ISO 9227-NSS
- Hulrum forseglet med specialvoks
Inkluderet tilbehør:
- Ved svanehalsen og bagude til venstre og højre, hver med en holder til advarselstavler inkl. udtag
- Reservehjulsbeslag foran ved frontvæggen (uden reservehjul)
- 2" kongebolte
- En galvaniseret forvæg af stål, ca. 400 mm høj
- Ved den galvaniserede tilslutningsliste foran gul/røde luftkoblinger
- Galvaniserede støtteben under skråningen af ladfladen
- Et hårdttræsrammeværk som påkørselssikring på bagsiden fra svanehals til ladflade
- 1 par indfældede surringsringe langs centerbjælken bagtil i skråningen (LC 10.000 daN)
- Aluminiums sidevægge og bagklap på svanehalsen
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Uddrag af udstyret. Komplet udstyrsliste fås på forespørgsel.
Svanenhals:
- Svanenhals med skrå hjørner foran ca. 45° og bagtil skråning ca. 750 mm x 10°
- 3 par surringsringe (LC 5.000 daN)
Dwodpfxjw Tpq Do Adnec
- Hårdttræsbelægning ca. 30 mm tyk
Ladflade:
- Teleskoperbar ladflade med bagudgående skråning ca. 1.000 mm x 8°
- Mellem 1. og 2. aksel et fastmonteret par hjulbrønde, ca. 1.610 x 970 x 400 mm (L x B x D)
- Inkl. 3-delt, aftagelig, galvaniseret afdækning over hjulbrøndene (B ca. 670 mm – max punktbelastning 5 t/stk.)
- 1 par surringsringe liggende foran på ladfladen (LC 10.000 daN)
- 4 par udklappelige surringsringe udvendigt (LC 5.000 daN)
- 3 par udklappelige surringsringe udvendigt (LC 10.000 daN)
- Udsparinger i det ydre rammeprofil på ladfladen til fastgørelse af surringsbånd (LC 2.000 daN)
Støtteben:
- JOST-støtteben (mekanisk) med 2-gears gearkasse til 24 t løfteevne (50 t testlast)
Dæk:
- Dæk 235/75 R17.5 3PMSF, fabrikat efter vores valg
- TPMS-dæktryksovervågningssystem i henhold til ECE R 141
- Dataoverførslen til trækkøretøjet sker via standard EBS-grænseflade iht. ISO 11992
- For korrekt visning skal trækkøretøjet kunne overføre og vise disse data.
Aksler:
- BPW-aksler og ophæng, 2 stive aksler, 3. aksel hydraulisk styrbar
- Teknisk akselbelastning: 12.000 kg
- Elektromagnetisk bakspærre aktiveres via bakgear og manuelt
- Luftaffjedring med hæve-/sænkeventil. Akselværktøj
Bremseanlæg:
- WABCO bremseanlæg iht. EU-regler med EBS-E (2S2M) uden forbindelsesledninger til trækker
Elektrisk anlæg:
- El-anlæg iht. EU-regler
- LED-belysning 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Alle LED-sidepositionslygter blinker med blinklyset
- ASPÖCK-UNIBOX på tilslutningspanelet foran med stikudtag 24N, 24S & 15-polet iht. ISO. 24N ISO-1185 24S ISO-3731 15-polet ISO-12098
Stålkonstruktion:
- Stålkonstruktion af højstyrke finkornsstål
- Stålkvaliteter: S355J2+N/S355MC (strækgrænse 355 MPa), S690QL/S700MC (strækgrænse 690 MPa)
Lakering:
- Hele stålkonstruktionen bliver efter svejsning automatisk blæst med slyngeanlæg
- Anden blæsebehandling med korund for optimal vedhæftning af laksystemet
- HRM-metallisering af hele chassis med ZINACOR 850 (85 % zink/15 % aluminium) for optimal korrosionsbeskyttelse
- Slutlakering med 2 lag 2K toplak, ensfarvet i RAL 3002 karminrød. Bagende metalliseret og lakeret i RAL 9010 (renhvid)
- Ingen metallic-lakering mulig
- Laksystemet testet i salttåge-spraytest iht. ISO 9227-NSS
- Hulrum forseglet med specialvoks
Inkluderet tilbehør:
- Ved svanehalsen og bagude til venstre og højre, hver med en holder til advarselstavler inkl. udtag
- Reservehjulsbeslag foran ved frontvæggen (uden reservehjul)
- 2" kongebolte
- En galvaniseret forvæg af stål, ca. 400 mm høj
- Ved den galvaniserede tilslutningsliste foran gul/røde luftkoblinger
- Galvaniserede støtteben under skråningen af ladfladen
- Et hårdttræsrammeværk som påkørselssikring på bagsiden fra svanehals til ladflade
- 1 par indfældede surringsringe langs centerbjælken bagtil i skråningen (LC 10.000 daN)
- Aluminiums sidevægge og bagklap på svanehalsen
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2003
Send anmodning
Telefon & Fax
+49 201 8... annoncer
Du kan også være interesseret i disse annoncer.
lille annonce

557 km
Lavt bygger sættevogn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
lille annonce

557 km
Lavt bygger sættevogn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
lille annonce

557 km
Lavt bygger sættevogn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl