Ladbil med presenningMAN
TGL 12.250 4x2 BL *Dautel DL2000S*Tageszulassung
Ladbil med presenning
MAN
TGL 12.250 4x2 BL *Dautel DL2000S*Tageszulassung
fast pris uden moms
99.900 €
Betingelse
Brugt
Beliggenhed
Gersthofen 

Vis billeder
Vis kort
Oplysninger om maskinen
Pris og placering
fast pris uden moms
99.900 €
- Sælgers placering:
- Daimlerstrasse 3, 86368 Gersthofen, Tyskland
Ring
Maskinsalg

Fundet en ny maskine? Gør nu den gamle til penge.
Opnå den bedste pris via Machineseeker.
Mere om maskinsalg
Mere om maskinsalg
Tekniske detaljer
- Kilometerstand:
- 72 km
- Effekt:
- 184 kW (250,17 hk)
- Første registrering:
- 06/2024
- Samlet vægt:
- 12.000 kg
- Brændstoftype:
- diesel
- Farve:
- rød
- Akslekonfiguration:
- 2 aksler
- Næste syn (TÜV):
- 06/2025
- Geartype:
- automatisk
- Emissionsklasse:
- Euro 6
- Læsningsbredde:
- 2.480 mm
- Længde af lastrum:
- 7.300 mm
- Lastepladshøjde:
- 2.650 mm
- Samlet bredde:
- 2.240 mm
- Total højde:
- 3.157 mm
- Udstyr:
- ABS, bagklap med lift, klimaanlæg, navigationssystem, sodfilter
Detaljer om tilbuddet
- Noterings-id:
- A18542761
- Sidst opdateret:
- d. 13.09.2025
Beskrivelse
Køretøjsbeskrivelse MAN TGL 12.250 4x2 BL
* Akselafstand 5.200 mm *
Tautliner-opbygning (certificeret), Dautel læssebagsmæk DL 2000s
Dimensioner ca. 7.300 mm x 2.480 mm x 2.650 mm
Udstødning med lydpotte i siden til højre, afgangsrør mod rammecentrum, luftindtag bag førerhus, trukket opad med afdækning. Brændstoftank 180 l, højre side, ståltank, lavt monteret tværs over chassiset. AdBlue-tank 35 l, højre side. Forreste underrun-beskyttelse, fastmonteret underrun-beskyttelse på siderne, bageste underrun-beskyttelse. Køretøjet er udstyret med stopklods og holder, 1-cylindret luftkompressor på 238 ccm med økonomisystem, opvarmet lufttørrer, trykluftforberedelse styret pneumatisk, trykluftbeholder i stål.
Standard sikkerhedssystemer inkluderer fuld bremseassistent, MAN EVBec højtydende motorbremse med trinvis aktivering, skivebremser for og bag. Parkeringsbremsen betjenes fra førersædet, konventionel bremse med fjederakkumulator på bagakslerne (inkl. VLA/NLA), MAN EasyStart indkoblingssikring, slidindikator for bremsebelægning med advarselsfunktion, harmonisering af slid på bremsebelægning i trækkende køretøj, 5-kammer nødbremsesignal, automatisk aktivering af blinklys – uden bakkesirene.
Lysfunktionstest, sidemarkeringslygter (LED). MAN D0836 LFLBK dieselmotor, 184 kW (250 hk), 1.050 Nm drejningsmoment, Euro 6e. Brændstoffilter opvarmet, egnet til brændstoffer op til renhedsklasse 21. Forfilter med olie-/vandudskiller, vandssensor og varme (blandeventil). Lukket krumtaphusudluftning, motordæksel. Standardkøler, oliedipstick og digital olieindikering. Flammestartsystem, mulighed for regenerering af katalysator kun efter advarsel. MAN TipMatic 12.12 OD gearkasse, betjening via ratstamme, manuel gearfunktion, inkl. Idle Speed Driving, 395 mm tør enkeltskivekobling.
Fordæk: Bridgestone 265/70R17.5 R-STEER 002.
Bagdæk: Bridgestone 265/70R17.5 R-DRIVE 002.
Fremaksle: 4.800 kg, ikke trækkende, krakket, styrende, ikke løftbar. Skærm over foraksel. Bagaksel: 8.700 kg, HY-aksel uden gennemtræk, lige.
Stænkskærm for baghjul trukket ekstra langt ned. Akseludveksling i=3,36. Differentialspærre på trækkende bagaksler.
Forakslen har 4.700 kg fjedervægt, bagakslen 8.700 kg fjedervægt. Hovedakselafstand: 5.200 mm.
Førerhus CC: kompakt (smal, kort, standardhøjde), basic førerhusaffjedring, manuel kipafordning, tagspoiler, justeret ved levering til kørestilling, hævetag mekanisk. Frontkofanger, plast, integreret fronttrin med greb, frontrude i tonet laminatsikkerhedsglas, solskærm, forrudevasker, centrallås med fjernbetjening.
2 stikdåser i midten af førerhuset, 12V og 24V, forberedt til radioinstallering med CB-radioantenne på førerhustaget.
Gedpfxovz Rglo Aatebu
Teknisk beskrivelse af opbygning:
Teknisk beskrivelse: Fri indvendig højde ved åben klap: 2.610 mm. Hjælperamme – længdevanger i stål boltet på chassiset, tværvanger i stål boltet på længdevanger, fastgjort iht. seneste opbygningsretningslinjer fra køretøjsproducenten. Gulv i 27 mm finér med skridsikker belægning, monteret på tværvanger. Yderrast i stålprofiler i plan med gulv. Aluminium V-latte på begge sider, samt rækker af alu-stiklister på begge sider, monteret. Lukket frontvæg, centerstolper forskydelige frem og tilbage. (Pal...)
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
* Akselafstand 5.200 mm *
Tautliner-opbygning (certificeret), Dautel læssebagsmæk DL 2000s
Dimensioner ca. 7.300 mm x 2.480 mm x 2.650 mm
Udstødning med lydpotte i siden til højre, afgangsrør mod rammecentrum, luftindtag bag førerhus, trukket opad med afdækning. Brændstoftank 180 l, højre side, ståltank, lavt monteret tværs over chassiset. AdBlue-tank 35 l, højre side. Forreste underrun-beskyttelse, fastmonteret underrun-beskyttelse på siderne, bageste underrun-beskyttelse. Køretøjet er udstyret med stopklods og holder, 1-cylindret luftkompressor på 238 ccm med økonomisystem, opvarmet lufttørrer, trykluftforberedelse styret pneumatisk, trykluftbeholder i stål.
Standard sikkerhedssystemer inkluderer fuld bremseassistent, MAN EVBec højtydende motorbremse med trinvis aktivering, skivebremser for og bag. Parkeringsbremsen betjenes fra førersædet, konventionel bremse med fjederakkumulator på bagakslerne (inkl. VLA/NLA), MAN EasyStart indkoblingssikring, slidindikator for bremsebelægning med advarselsfunktion, harmonisering af slid på bremsebelægning i trækkende køretøj, 5-kammer nødbremsesignal, automatisk aktivering af blinklys – uden bakkesirene.
Lysfunktionstest, sidemarkeringslygter (LED). MAN D0836 LFLBK dieselmotor, 184 kW (250 hk), 1.050 Nm drejningsmoment, Euro 6e. Brændstoffilter opvarmet, egnet til brændstoffer op til renhedsklasse 21. Forfilter med olie-/vandudskiller, vandssensor og varme (blandeventil). Lukket krumtaphusudluftning, motordæksel. Standardkøler, oliedipstick og digital olieindikering. Flammestartsystem, mulighed for regenerering af katalysator kun efter advarsel. MAN TipMatic 12.12 OD gearkasse, betjening via ratstamme, manuel gearfunktion, inkl. Idle Speed Driving, 395 mm tør enkeltskivekobling.
Fordæk: Bridgestone 265/70R17.5 R-STEER 002.
Bagdæk: Bridgestone 265/70R17.5 R-DRIVE 002.
Fremaksle: 4.800 kg, ikke trækkende, krakket, styrende, ikke løftbar. Skærm over foraksel. Bagaksel: 8.700 kg, HY-aksel uden gennemtræk, lige.
Stænkskærm for baghjul trukket ekstra langt ned. Akseludveksling i=3,36. Differentialspærre på trækkende bagaksler.
Forakslen har 4.700 kg fjedervægt, bagakslen 8.700 kg fjedervægt. Hovedakselafstand: 5.200 mm.
Førerhus CC: kompakt (smal, kort, standardhøjde), basic førerhusaffjedring, manuel kipafordning, tagspoiler, justeret ved levering til kørestilling, hævetag mekanisk. Frontkofanger, plast, integreret fronttrin med greb, frontrude i tonet laminatsikkerhedsglas, solskærm, forrudevasker, centrallås med fjernbetjening.
2 stikdåser i midten af førerhuset, 12V og 24V, forberedt til radioinstallering med CB-radioantenne på førerhustaget.
Gedpfxovz Rglo Aatebu
Teknisk beskrivelse af opbygning:
Teknisk beskrivelse: Fri indvendig højde ved åben klap: 2.610 mm. Hjælperamme – længdevanger i stål boltet på chassiset, tværvanger i stål boltet på længdevanger, fastgjort iht. seneste opbygningsretningslinjer fra køretøjsproducenten. Gulv i 27 mm finér med skridsikker belægning, monteret på tværvanger. Yderrast i stålprofiler i plan med gulv. Aluminium V-latte på begge sider, samt rækker af alu-stiklister på begge sider, monteret. Lukket frontvæg, centerstolper forskydelige frem og tilbage. (Pal...)
Annoncen blev oversat automatisk, og der kan forekomme nogle oversættelsesfejl.
Udbyder
Bemærk: Registrer dig gratis eller log ind, for at få adgang til alle oplysninger.
Registreret siden: 2004
Send anmodning
Telefon & Fax
+49 821 2... annoncer
Din annonce er blevet slettet
Der opstod en fejl